środa, 1 czerwca 2016

Zielonozakreceni.pl już działają !

Choć jeszcze niecałkowicie zorganizowane, forum zielonozakręconych już działa! Mozna zarejestrowac sie pod > tym linkiem. <

Równolegle z pracami informatyków, którzy rozbudowują forum, pojawiają się już pierwsze ogrody, wątki merytoryczne i zaczątki baz. Póki co, nie wygląda to zachęcająco, ale wierzcie mi, tak właśnie wygląda każde rodzące się od podstaw forum.

Mam nadzieję,że nasza nowa przystań szybko zaludni się i obrośnie we wpisy w różnych wątkach i działach.

Pozdrawiam wszystkich zielonozakręconych , dodając moje prywatne: hosta la vista babe! - Poll

P.S. Póki co, mozna zalogowac bez linku aktywacyjnego, ale to ulegnie zmianie w przyszłości.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak linku aktywacyjnego :(

      Usuń
    2. Niw trzeba czekac na link! po odświeżeniu strony wystraczy zalogować.:)

      Usuń
    3. No właśnie nie wystarczy/ło, bo wyskakiwał komunikat "Zalogowanie niemożliwe! Twoje konto zostało zablokowane lub nie zostało jeszcze zatwierdzone.", ale już jakiś duszek udzielił pomocy :)

      Usuń
    4. SUPER!!!! Serce się Polu raduje :*

      Usuń
    5. Obyśmy wszyscy hościarze znów się spotkali .To jest moje małe marzenie!
      Jacku, dziekuję i obiecuję,ze staniemy na głowie, by dział hostowy był najlepszym działem , jakiego świat jeszcze nie widział.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)