wtorek, 28 maja 2013

Jędrzejówka w końcu maja

Bold Ribbons
Maj tak szybko minął...Sama nie wiem kiedy.Dni wypełnione praca w ogrodzie, przeleciały w niemal szalonym tempie.Pielenie, nowe nasadzenia, obserwacja i dokumentowanie rozwoju host - to wszystko przyganiało mnie do domu ok. 22 a i tak mam wrażenie,że tego czasu (dużo) za mało. Czasem myślę, ze doba ogrodnika powinna trwać co najmniej 48 godzin.

Dance With Me
W tej chwili hosty osiągnęły apogeum swojej urody.Koniec maja i początek czerwca, to najpiękniejszy czas na hostowisku. Wiele host dojrzało i zmieniło się z wyrośniętych sadzonek, w piękne rośliny. Oczywiście, Jędrzejówka, to nie tylko hosty, ale nie czarujmy się... to dla nich powstaje ten ogród.

Zobaczcie sami...


Blue Angel
widok na młode, ubiegłoroczne hostowisko

Elizabeth Campbell, niżej Alligator Shoes

Sara's Sensation

Poker

Ming Jade

Arc de Triomphe

Leola Fraim

Clear Fork River Valley

Strawberry Suprise

Yellow Spalsh Rim

Abiqua Drinking Guard  , po lewej Twillight

Sharmon

Summer Fragrance

Tom Schmid

jędrzejowkowy busz

skalnica cienista (Saxifraga umbrosa ) właśnie zakwitła

Georgia Sweetheart

Gray Cole

widok na 3letnie hostowisko

4 komentarze:

  1. Nie mam słów. Tyle się używa przy komentarzach do zdjęć określeń: cudo, śliczne, przepiękne. Te słowa stają się za małe przy próbie ocenienia tego co widać w Twojej sztuce fotografii. Nagle dostaję na oczach okularów do odbioru trójwymiarowych fotografii i wchodzę do Twego ogrodu, który jest po prostu .... piękny. Dech zatyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Mam nadzieję,że skorzystasz kiedys z zaproszenia i odwiedzisz mnie i mój ogród.:)

      Usuń
  2. Niesamowita kolekcja. Też mam kilka, ale nie bardzo potrafię je nazwać. Chętnie skorzystam z Twoich Pollu pięknych zdjęć i zidentyfikuję swoje odmiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu, miło mi,że i Ty uprawiasz te piękne rośliny. Zawsze słuzę pomocą, w miare moich możliwosci.:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)