wtorek, 9 kwietnia 2013

Berlińskie zakupy



Do Berlina, na Targi Ogrodnicze, pojechałam głownie po paprocie. Inne rośliny: hosty, przylaszczki, miodunki , bodziszki...  zamawiałam niemal całą zimę w różnych  nursery , głownie w Holandii i  Anglii. Szkółek z tzw. 'drobnicą'  jest sporo, natomiast oferta paprociowa jest dość słaba , jeśli chodzi o dystrybutorów parających się wysyłką.Oprócz paproci, kupiłam dwie przylaszczki, 3 prymule  ( w tym 2 x auricula )

Obfociłam część moich  łupów , nie mam np zdjęcia Polypodium australe (cambricum) 'Oxford Gold'  i...czegoś tam, sama dobrze pewnie nie pamiętam.



Polystichum vestitum

Polypodium vulgare Ramosum Hillman

Dryopteris affinis 'Crispa Ministar'


Polystichum setiferum Foliosum 


prymula za euro mojego wnuka :)


Polystichum x bicknellii ( P.aculeatum x P.setiferum)


Dryopteris affinis Congesta Gradiceps (gratis od sprzedawcy za spore zakupy:)


Blechnum.penna- marina "Firecracker"


Polystichum setiferum 'Madame Patti'

Osmunda lancea


Dryopteris affinis Crispa Congesta


Dryopteris affinis Cristata Angustata





Osmunda cinnamomea var fokiensis


Polystichum xyphophyllum



Athyrium niponicum "Purple Garden"

Dryopteris ramosa . sp. x D. stewartii

biała prymula japońska

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)